به تو مشغولم

بایگانی

آذر؟






این جمله رو بخون:


«ما رو نرقصون آذر»



 آروم بخون . وقتی یه خورده گیج و ویجی بخون. می بینی؛ توش هم «دوست دارم ،بفهم »هست.هم «لعنتی تمومش کن» هم «هرچی بگی همونه». هم «عوضی میخوامت».هم «بیخیال».



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت:

  
ولی فکر کنم یه "اینقد" کم داره.یعنی:« اینقد ما رو نرقصون  آذر» یه خواهش ظریف با کمی دلخوری تو اینقد هست. مگه نه؟!


پی نوشت2:


ما رو نرقصون آذر جمله ای که سهیل بیرقی وقتی ازش پرسیدن خلاصه فیلمی که ساختی و منتظر اکرانشی چیه؟گفته بهترین معرفی برای فیلم من همینه:« ما رو نرقصون آذر»


پی نوشت3:

برخی از دیالوگ های فیلم من:

1:

آذر: قبلاً مو لا درز آمارت نمی‌رفت

جذاب جوگندمی: الان مو لای کدوم درز رفته؟

آذر: امیر


2:


آریا: این کار ما رَم لای مریض راش بنداز بره دیگه

آذر: عاشق چشم و ابروتم مگه؟ فَن‌تم مگه؟

آریا: میشی

آذر: چی میشی؟

آریا: عاشقم میشی. فَنَمَم میشی. توو کنسرتام می‌یای، من اون بالا تو اون پایین...

آذر: تو خوبی بابا


3:



آریا: رفتم کُلُفت‌ترش کردم، دوباره خوندم. همه می گن احساسی رو با اختلاف بهتر می خونی. صدای مردونه دیگه کار نمی‌کنه آذر. مردم یه کم احساسات می‌خوان.

آذر: تو احساسی میشی صدات زنونه می‌شه؟


باز نشر از این سایت



پی نوشت 4:


نام فیلم: من

سهیل بیرقی
سهیل بیرقی
لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علی استادی، مانی حقیقی، علی منصور، سعید عطائیان، احمد غفوری، داود بخشی‌خانی، داود مرتضوی، مرتضی آقاحسینی

ما رو نرقصون آذر!






  • سه نقطه

نظرات  (۲)

گاهی خیلی چیزا تو بعضی جمله های معمولی هست ...فقط کافیه دقت کنیم ...
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • چه دقتییییییییییی
    قرآن هم بخون با این دقتت خیلی چیزا میتونی ازش در بیاری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی